Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą w Sandomierzu przy ul. Słowackiego 17A, 27 – 600 Sandomierz,
Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Agnieszka Dąbek. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować po przez e-mail: informacja@ops.sandomierz.pl lub listownie na adres administratora danych.
Do Inspektora Ochrony Danych należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora, w tym realizacji Państwa praw.
3. Cel i podstawa przetwarzania danych:
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, - art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. W pozostałych przypadkach Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody art. 6 ust. 1 lit a RODO.
4. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom które w oparciu o przepisy prawa są uprawnione do pozyskania informacji z tut. Ośrodka oraz ich udostępnienie wynika z konieczności realizacji powierzonych zadań. Innym podmiotom, z którymi administrator danych zawarł stosowne umowy.
5. Administrator będzie przechowywał Państwa dane przez okres wskazany w jednolitym rzeczowym wykazie akt wprowadzonym zarządzeniem Dyrektora w Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu, który został opracowany na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
7. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa w celu realizacji przez administratora ciążących na nim obowiązków.