Informacja dotycząca wypłat dodatku węglowego
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu informuje, że w dniu 22.12.2022r. zostały wypłacone dodatki węglowe dla osób, które złożyły wnioski o ich przyznanie w dniach 14.09.2022r. – 30.11.2022r. i wnioski te zostały rozpatrzone pozytywnie.
Wypłata świadczenia nastąpiła w formie wskazanej przez wnioskodawcę na wniosku o jego wypłatę tj. przelewem na wskazany numer rachunku bankowego lub w kasie Banku Spółdzielczego przy ul. Słowackiego 37b (dla osób, które zadeklarowały odbiór dodatku w kasie banku).
Szczegółowe informacje dotyczące dodatku węglowego można uzyskać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Sandomierzu przy ul. Żydowskiej 6c lub telefonicznie pod numerem 15 8323160 lub 507-005-773 w godzinach pracy Ośrodka tj. w poniedziałki w godzinach 8.00 -16.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.
Jednocześnie informujemy, że termin składania wniosków upłynął w dniu 30.11.2022r. Wnioski złożone po tym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia.